Skip to content

E-press24

Serwis informacyjny

Menu
  • Biznes
  • Dom i wnętrze
  • Moda i styl
Menu

Spraw, by klienci do Ciebie wracali – krótko i na temat o kampaniach remarketingowych 

Posted on 5 lipca, 2022 by admin

Zdajemy sobie sprawę z tego, że uwaga klienta w obecnych czasach jest na “wagę złota”. Silni konkurenci w branży oraz nietuzinkowe oferty nie ułatwiają zadania. Mamy dla Ciebie małą podpowiedź – kampanie remarketingowe. Ich potencjał drzemie w…ponownym wyświetleniu reklam produktów w witrynie, którą użytkownik odwiedził, ale nie podjął żadnych działań w tej sprawie.  

Z naszego artykułu dowiesz się więcej o tym, czy są kampanie remarketingowe, jakie konsekwencje generuje niewłaściwe ich zastosowanie oraz co należy uwzględnić przy tworzeniu strategii. Nie czekaj, aż ktoś zgarnie Ci przed nosem grono klientów. Przeczytaj i wdróż dobre nawyki. 

Czym są kampanie remarketingowe? 

Kampanie remarketingowe dotyczą procesu umieszczania reklam online na stronach internetowych w oparciu o zebrane przez firmę parametry marketingowe. Umożliwia dotarcie do tych samych odbiorców, do których przedsiębiorcy dotarli już dzięki kampaniom bezpośrednim. Przedstawmy to na przykładzie. Wyobraź sobie sytuację, w której klient odwiedza Twoją witrynę i szuka określonego produktu. Właśnie, dzięki potencjałowi, który drzemie w pojęciu definiowanym jako kampanie remarketingowe możesz zaprezentować im zbliżoną ofertę, do tej, na której im zależy. 

Oblicza kampanii remarketingowych: Błędy, których należy unikać 

Brak odpowiedniej konfiguracji filtrów bądź nieodpowiednia ilość eksponowanych przekazów reklamowych mogą skutecznie odstraszać potencjalnego klienta, a przecież każdemu przedsiębiorcy zależy na budowaniu bazy stałych, lojalnych konsumentów. Wymieniliśmy top 5 błędów, o których nie możesz zapominać:

  • Błąd 1: Nieznajomość swoich odbiorców. 
  • Błąd 2: Brak sprecyzowanego budżetu. 
  • Błąd 3: Niewłaściwie używane narzędzia. 
  • Błąd 4: Nieuwzględnienie pomiarów. 

 

Warto wspomnieć również o tym, że remarketing jest strategią kumulatywną, dlatego jeśli zamierzasz z niej korzystać, zacznij od małego budżetu i przetestuj go z mniejszym procentem całkowitego budżetu marketingowego, zanim zaczniesz skalować to się.

Składniki kampanii remarketingowych 

Przychodzimy do Ciebie ze zbiorem tipów, które ustrzegą przed porażką Twojego przedsiębiorstwa w realizacji strategii remarketingowej. 

Dane liczbowe 

Kampanie remarketingowe powinny skupiać się na zapewnieniu rozsądnego zwrotu z inwestycji (ROI). Co więcej prowadzone kampanie nie mogą być realizowane w celu wzrostu sprzedaży za pośrednictwem dowolnych środków. 

Klienci odchodzą. Dlaczego? 

Kampanie remarketingowe powinny opierać się na zapewnianiu długoterminowego zwrotu z inwestycji poprzez maksymalizację wartości klientów w ciągu całego życia, zamiast skupiać się wyłącznie na przychodach krótkoterminowych. 

Integruj 

Pamiętaj o tym, żeby zintegrować swoją strategię ze strategią e-mail marketingu. Co to oznacza? Jeżeli zdecydujesz się na wysyłanie e-maili do konsumentów, zwiększysz ich zaangażowanie. 

Najefektywniejszą metodą na zastosowanie kampanii remarketingowych na stronie jest utworzenie listy remarketingowej w Google Analytics. Jeżeli już dysponujesz odpowiednią wiedzą, czas na praktyczne zastosowanie. Jesteś gotowy? Działaj już teraz! 

 

1 thought on “Spraw, by klienci do Ciebie wracali – krótko i na temat o kampaniach remarketingowych ”

  1. 1xbettoink pisze:
    14 lipca, 2022 o 10:36 pm

    Регистрируйся и выигрывай!
    1 икс бет зеркало рабочее на сегодня

    http://1xbet-usd.ru/

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Recent Posts

  • Spraw, by klienci do Ciebie wracali – krótko i na temat o kampaniach remarketingowych 
  • Pozycjonowanie sklepów internetowych Shoper – działania SEO w formie lokalnej
  • Czy da się połączyć strategię lokalnego SEO z pozycjonowaniem sklepu WordPress? 
  • Audyt SEO dla sklepu internetowego
  • Baseny ogrodowe

Recent Comments

  1. 1xbettoink - Spraw, by klienci do Ciebie wracali – krótko i na temat o kampaniach remarketingowych 
  2. Davidpes - Audyt SEO dla sklepu internetowego

Archives

  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021

Categories

  • agencja SEM
  • Agencja SEO
  • Biznes
  • Dom i wnętrze
  • Uncategorized
© 2022 E-press24 | Powered by Superbs Personal Blog theme